Bankkaart kwijt of gestolen?
- Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer 070/344 344. U krijgt dan automatisch een nieuwe kaart thuis toegestuurd.
Heeft u hulp nodig bij online banking: bel ons of AXA op het nummer 03/286.66.55
Frauduleuze of verdachte transacties?
- Voor meer info over de betreffende transactie of om deze te betwisten kan u terecht op www.mijnkaart.be waar u het desbetreffende formulier kan invullen.
- Verwittig alvast ook Card Stop om verdere transactie te voorkomen.
- Bent u het slachtoffer van phishing, dan kunt u dit melden via fraude@axa.be
Bankkaart stuk of slecht functionerend?
- Vraag een nieuwe aan via Homebanking: Kaarten > klik op de betreffende kaart > onderaan ‘vervangende kaart aanvragen’
- Of bel Card Stop: er wordt dan automatisch een nieuwe kaart naar uw thuis verzonden.
Een doorlopende opdracht stopzetten, wijzigen of aanmaken?
- Via Homebanking: Betalen > Automatische betalingen > selecteer het gewenste: nieuwe toevoegen of een huidige selecteren en wijzigen.
- Via Mobile banking: een nieuwe gewone overschrijving invoeren maar bij uitvoering ‘herhaaldelijk’ aanduiden en de frequentie kiezen.
Een domiciliering blokkeren?
- Via Homebanking: Betalen > Automatische betalingen > domiciliëringen > selecteer de gewenste door erop te klikken. Er komt een groene knop ‘wijzigen’ waarop u kan klikken. Kies
vervolgens bij status: ‘inactief’ en bevestig.
Vragen over standaardlimieten voor bankkaarten:
-
Betalingen met
de kaart in de winkel of online: € 2510 per 7 dagen
-
Cash afhalen
aan
-
- een AXA automaat: € 1250 per dag
- een niet- AXA automaat: € 500 per dag met een maximum van € 1250 per 7 dagen
- Overschrijvingen:
-
- via homebanking: € 25.000 per dag
- via de app: €500 per dag bij een nieuwe begunstigde en € 2500 per dag bij een reeds gekende begunstigde uit lijst
- via de selfservice: € 25.000
per dag
De pincode van uw bankkaart is geblokkeerd?
- Helaas kan u deze zelf nog niet deblokkeren. U dient hiervoor contact met ons op te nemen zodat wij deze kunnen deblokkeren voor u. Daarna dient u de kaart éérst in een geldautomaat of
selfservice te gebruiken vóór u ze opnieuw gebruiken kan bij homebanking.
Nieuw adres?
- Zodra de wijkagent is geweest en u op de gemeente uw adres hebt laten aanpassen kan u dit ook bij ons laten wijzigen. Dit kan via de selfservice bij ‘Update via identiteitskaart’.
U hebt nog geen homebanking?
- Dan kan u deze via de selfservice aanvragen of via onze site www.axa-bank.be.Uw kaartlezer wordt dan naar uw thuis opgestuurd.
Staat uw vraag hier toch niet bij? Neem dan zeker ook eens een kijkje op: https://www.axabank.be/nl/contact/veelgestelde-vragen
Heeft u een auto-ongeval gehad?
Blijf rustig bij het invullen van het aanrijdingsformulier en let goed op de kruisjes. Indien u getakeld moet worden, vindt u het bijstandsnummer op uw verzekeringsbewijs.
Nuttige bijstandsnummers
- AXA Assistance: 0032 2 550 05 55
- AG Top Bijstand: 0800 55 505 vanuit België
- AG Top Bijstand: 0032 78 055 505 vanuit het buitenland
- AG Woningbijstand: 02 664 75 55
- AG Care Hospitalisatie: 0032 2 664 10 35
- Baloise Assistance: 0032 3 870 95 70
- Allianz Global Assistance: 0032 2 529 76 70