Veel gestelde bankvragen


Bankkaart kwijt of gestolen?

  • Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer 070/344 344. U krijgt dan automatisch een nieuwe kaart thuis toegestuurd.

Heeft u hulp nodig bij online banking: bel ons of AXA op het nummer 03/286.66.55

 

Frauduleuze of verdachte transacties?

  • Voor meer info over de betreffende transactie of om deze te betwisten kan u terecht op www.mijnkaart.be waar u het desbetreffende formulier kan invullen.
  • Verwittig alvast ook Card Stop om verdere transactie te voorkomen.
  • Bent u het slachtoffer van phishing, dan kunt u dit melden via fraude@axa.be 

 

Bankkaart stuk of slecht functionerend?

  • Vraag een nieuwe aan via Homebanking: Kaarten > klik op de betreffende kaart > onderaan ‘vervangende kaart aanvragen’
  • Of bel Card Stop: er wordt dan automatisch een nieuwe kaart naar uw thuis verzonden.

 

Een doorlopende opdracht stopzetten, wijzigen of aanmaken?

  • Via Homebanking: Betalen > Automatische betalingen > selecteer het gewenste: nieuwe toevoegen of een huidige selecteren en wijzigen.
  • Via Mobile banking: een nieuwe gewone overschrijving invoeren maar bij uitvoering ‘herhaaldelijk’ aanduiden en de frequentie kiezen.

 

 Een domiciliering blokkeren?

  • Via Homebanking: Betalen > Automatische betalingen > domiciliëringen > selecteer de gewenste door erop te klikken. Er komt een groene knop ‘wijzigen’ waarop u kan klikken. Kies vervolgens bij status: ‘inactief’ en bevestig.

Vragen over standaardlimieten voor bankkaarten:

  •  Betalingen met de kaart in de winkel of online: € 2510 per 7 dagen
  •  Cash afhalen aan
    • een AXA automaat:  € 1250 per dag
    • een niet- AXA automaat: € 500 per dag met een maximum van € 1250 per 7 dagen
  • Overschrijvingen:
    • via homebanking: € 25.000 per dag
    • via de app: €500 per dag bij een nieuwe begunstigde en € 2500 per dag bij een reeds gekende begunstigde uit lijst  
    • via de selfservice:  € 25.000 per dag

De pincode van uw bankkaart is geblokkeerd?

  • Helaas kan u deze zelf nog niet deblokkeren. U dient hiervoor contact met ons op te nemen zodat wij deze kunnen deblokkeren voor u. Daarna dient u de kaart éérst in een geldautomaat of selfservice te gebruiken vóór u ze opnieuw gebruiken kan bij homebanking.

Nieuw adres?

  • Zodra de wijkagent is geweest en u op de gemeente uw adres hebt laten aanpassen kan u dit ook bij ons laten wijzigen. Dit kan via de selfservice bij ‘Update via identiteitskaart’.

U hebt nog geen homebanking?

  • Dan kan u deze via de selfservice aanvragen of via onze site www.axa-bank.be.Uw kaartlezer wordt dan naar uw thuis opgestuurd.

 

Staat uw vraag hier toch niet bij? Neem dan zeker ook eens een kijkje op: https://www.axabank.be/nl/contact/veelgestelde-vragen

 

Schade, ongeval of Pech?


Heeft u een auto-ongeval gehad?

 

Blijf rustig bij het invullen van het aanrijdingsformulier en let goed op de kruisjes. Indien u getakeld moet worden, vindt u het bijstandsnummer op uw groene kaart.

 

Nuttige bijstandsnummers

  • AXA Assistance: 0032 2 550 05 55
  • AG Top Bijstand: 0800 55 505 vanuit België
  • AG Top Bijstand: 0032 78 055 505 vanuit het buitenland 
  • AG Woningbijstand: 02 664 75 55
  • AG Care Hospitalisatie: 0032 2 664 10 35
  • Baloise Assistance: 0032 3 870 95 70
  • Allianz Global Assistance: 0032 2 529 76 70

Kantoor Bouly

Vreyshorring 52

3920 Lommel

011 54 29 29

info@kantoorbouly.be

agency.13949@axa-bank.be

 

KBO - FSMA 0746.368.874

Sluitingsdagen 2020

 

 

Woensdag 11 november 2020

Donderdagnamiddag 24 december 2020

Vrijdag 25 december 2020